UA | RU

Написи і фото на чашку

Написи і фото на чашку

Чашка — найбільш часто вживаний посуд. На відміну від тарілок і ложок, вона використовується не тільки під час повноцінного прийому їжі. Чашечка ранкової кави для багатьох людей стала незмінним атрибутом плідної та творчої роботи. А чашка чаю стала хорошим приводом для дружньої бесіди. Таким чином, цей затребуваний вид посуду зайняв своє місце не тільки на кухонному столі, але і (досить часто) на робочому місці.

У зв'язку з цим відбувся кардинальний перегляд того, як повинна виглядати поверхня чашки. Виник цілий напрямок сучасної поліграфічної індустрії — друк на чашках. Існує два основних види такого друку:

  1. Трафаретний друк
  2. Друк сублімації

Спочатку виник трафаретний метод друку, який активно використовується донині. З його допомогою написи і зображення можна наносити на чашки абсолютно різних кольорів і форми. Зображення виходить досить стійким, витримує миття сучасними миючими засобами. Проте, є у цього методу і суттєві мінуси:

Сублімаційний (або цифровий) метод став активно використовуватися порівняно недавно, зробивши справжню революцію в даному сегменті ринку. Ще б пак — адже він дозволив з цифровою якістю розміщувати на чашці складні й красиві зображення, наприклад, зображення природи. А також дозволив переносити на поверхню чашки фото, наприклад фото улюблених людей. Можна розміщувати фото пам'ятних подій, приємних місць відпочинку і т.д.

Особливість технології сублімації полягає в нанесенні друку в спеціальному термопресі з використанням сублімаційних чорнил. Завдяки цьому здійснюється виготовлення одиничних ексклюзивних виробів з цілком прийнятною вартістю. Зображення при сублімації виходить дуже стійким. Можна мити чашки в посудомийних машинах, використовувати їх в мікрохвильових печах. Зображення стійке до перепадів температур.

Метод вимагає використання для друку тільки чашок зі спеціальною зовнішньою поверхнею, яка робить можливим застосування сублімації. Крім того чашки повинні бути білого кольору і певної форми (євроциліндр).

Отже, існуючі методи друку (трафаретний і сублімаційний) дозволяють наносити на чашки зображення практично будь-якої складності і на будь-який смак. В результаті, виникло кілька напрямків використання друку на чашках:

  1. Індивідуальне використання. Кожен може придбати собі чашку з таким зображенням, печаткою або написом, які йому симпатичні.
  2. Корпоративне використання. Як правило, наноситься логотип або напис з назвою компанії. Можливо нанесення фото підприємства тощо. Активно використовується в корпоративній культурі.
  3. Сувеніри. Нанесення логотипу, наприклад, логотипу міста або спортивної команди. Цей вид друку на чашках знаходить все більше поширення в фан-клубах, туристичних компаніях, сувенірної індустрії.
  4. Рекламна площадка. Один з важливих елементів успішної реклами — це її новизна і нестандартний підхід. В цьому відношенні друк на чашках є поки ще свіжою ідеєю і нестандартним рекламним майданчиком.
  5. Подарунок. І до винаходу друку, чашки були одним з найбільш популярних видів подарунків. Фарфор, з якого виготовляють чашки, досить крихкий і легко б'ється. А тому потреба купувати чашки ніколи не закінчується. У той же час при виборі подарунка завжди хочеться зробити якийсь нестандартний вибір, який порадує того, кому подарунок адресований.

Сучасні методи друку на чашках надають в цьому відношенні багатий вибір. Побажання імениннику, визнання в любові, поздоровлення зі святом — все це легко здійснити завдяки технологіям друку. Можна зробити й більш вишуканий подарунок — опублікувати фото, яке буде приємне близькій людині.

Окремий вид подарунка — подарунок співробітникам або подарунок керівнику. Подарунок чашки з написом, фото або зображенням — це один з кращих видів подарунка. Він напевно буде затребуваний і корисний, як і будь-яка чашка. Крім того, він буде цілком доступним за вартістю. І, нарешті, такий подарунок завжди буде нагадувати про те, хто його подарував. А це дуже важливо для мікроклімату в колективі.